CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 02 Juni 2012

kehidupan

semua orang berbeda beda ada yang egois , sabar , baik , pendiem , nyenyes dll tetapi yang aneh nya lagi seseorang pasti sangat tidak mau di nasehati terutama seperti kawan aku si alvina dayanti itu nah men di omongi nak marah padahal untuk kebaekan dio tu la . semoga dio nyadar bae nah wong yang galak muji muji dio tu jugo kan belom tentu baek nian dengan dio biso bae men wong itu tu cuma manfaati dio bae .
ado lagi kawan aku fairuz namonyo wong nyo baek enak men diajak cerito teros pacak ngertiin perasaan kito pulok men aku dak ngerti aku mintak ajari dio tu lah dio tu super sabar nian nah pengen aku nyontoh dio tapi sikok yang dak enak wong tuonyo yang terlalu makso dio nian sampe men pegi dengan kawan bae nah dak boleh memang sih bagus tapi yo gek ketinggalan jaman an la dak lemak pulok .
sekian ;;)

0 komentar:

Posting Komentar