CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Senin, 04 Juni 2012

juris

dulu juris tu perhatian nian samo aku pokonyo sms au teros nah kalo aku saket tu di perhatikenyo nian nah tapi dak tau karno apo dio sekarang berubah nian jadi dingin memang sih galak maen ke kelas kalo balek barengan tapi menurut aku dio tu berubah nian cak itu nah awal dari masok sma sampe nak kelas 2 ini berubah nian yo walaupun kadang kadang sedikit romantis tapi dio tu jauh beda dengan yang dulu mungkin pengaruh kawan kali yeh men dak tu ado cewek incerannyo walaupun dio pasti marah men misalnyo aku baseng ngmng men misalnyo dio la ado cewek baru dio ngmng " aku ni dak mungkin ngeduoi kau " tapi mano ado kayo kato lanang yang pacak di percayo memang sih dio tu tipe cowok setia tapi aku dak pacak percayo soalnyo budak sekarang la maen TEKEL sekarang kagek men cowoknyo di tekel nak marah nekel cowok wong laen jadi .
yah memang sifat semua orang itu beda mungkin aku pun berubah

0 komentar:

Posting Komentar